ORIENTALSKI PLESI

Vstopi v svet skrivnostnega Orienta in odkrij svojo ženstvenost. Subtilni ritmi in graciozni gibi orientalskega plesa, znanega po bogati več tisočletni tradiciji, blagodejno in pomirjujoče delujejo na telo in dušo. Z njimi si boš okrepila samozavest in popestrila življenje.

KOREOGRAFIJA 1
KOREOGRAFIJA 2
ORIENTALSKI VEČER
Orientalski ples je ustvarjalna pot do dobre fizične pripravljenosti in dobrega počutja. Redna vadba v kombinaciji z zdravo prehrano pripomore k izgubi telesne teže, saj telo pri enourni vadbi porabi tudi do 300 kilokalorij. Plesni gibi, skladni s konstrukcijo ženskega telesa, aktivirajo mišične skupine v trebuhu, medenici, trupu, hrbtenici in vratu, izboljšajo telesno držo in odpravljajo bolečine v hrbtu, okrepijo kosti in tako preprečujejo nastanek osteoporoze.

Pri orientalskem plesu je poudarek tudi na pravilnem gibanju medenice, pri katerem se krepijo mišice, pomembne pri porodu. Za vadbo se zato odločajo tudi nosečnice, ki se odločajo za naravni porod in pa mamice v poporodnem obdobju. Seveda pa je takrat z gibanjem treba začeti nežno, previdno in postopoma.

Nasvet: Mnogi zdravniki orientalski ples priporočajo kot del rehabilitacijskega programa po poškodbah. Svetujemo vam, da se v teh primerih o primernosti vadbe predhodno posvetujete z zdravnikom, predvsem, če ste stari več kot 40 let, če ste noseči ali imate določene zdravstvene težave. Začetnikom priporočamo, da z vadbo ne pretiravajo in posebno pozornost posvetijo pravilnemu ogrevanju mišic in uvodnim raztezalnimi vajami.


IMG 5851

IMG 6553